زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

تازه ترین آمار مهاجرت کاری به نروژ در سال 2012 میلادی

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
سیمین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:23

ممنون از وبلاگ عالی.
بنظرتون بهترین و کم هزینه ترین راه مهجرت به نروژ از چه طریقی هست؟ کار یا تحصیل؟ من مهندس معمار هستم و تازگی دیدم مهندسی های ساختمان و زیر مجموعه اون جزو مشاغل مورد نیاز نروژ هست.

درود سیمین جان
برای شما پیشنهاد من ادامه تحصیل در نروژ است چون برای رشته شما کمی کار پیدا کردن در نروژ سخت است.بیشتر مشاغل موردنیاز در نروژ به نوعی مرتبط با صنایع نفت و گاز هستند.پس از پایان تحصیلات در نروژ،شانس خیلی بیشتری برای کار دارید ضمن اینکه دانشگاههای نروژ هم شهریه ندارند و تنها هزینه زندگی خواهید داشت.پیروز باشید

سیمین پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:17

پس اگر از طریق تحصیل دوره ارشد اقدام کنم و زبان نروژی همزمان یاد بگیرم احتمال کار گیر آوردن بعد از تحصیل چطوره؟ چون اگر کار گیر نیاد باید برگردم

بله.امکانش هست دوست من

abdollah سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:25

سلام،من تو شرکت نفت فلات قاره (تعمیرات )کار میکنم به نظرتون میتونم اونجا استخدام بشم؟

بله.چرا که نه

Roxana شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:22

با سلام و تشکر بابت اطلاعات ارزنده ای که در اختیار من قرار می دهید.

من ماه April 2013 کارت اقامت ۳ ساله خودم رو از کشور نروژ دریافت کردم(اقامت کاری) طی انجام مراحلی، در آینده نزدیک برای زندگی و کار به نروژ مهاجرت خواهم کرد، سوالی که برای من هست بعد از دریافت کارت به ایران برگشتم و مشغول کارم شدم تا در صورت فراهم شدن شرایط که احتمالا ۵ تا ۶ ماه طول خواهد کشید به نروژ برگردم، آیا در این مدت من مشکلی بابت برگشت ندارم بخاطر وقفه ای که در برگشت به نروژ دارم؟ چون در آن صورت نزدیک به ۸ تا ۹ ماه از گرفتن کارت می گذرد؟
سوال بعدی اینکه من قصد سفر به هلند را دارم، آیا با داشتن این کارت می توانم به راحتی وارد خاک یکی از کشورهای شینگن شوم؟ سوالم از این بابت هست که بعد از گرفتن کارت اقامت و بازگشتم به ایران سفری به نروژ نداشتم و اولین سفر من بعد از گرفتن اقامت می باشد؟
صحبتی که هست به مدت ۶ ماه بعد از دریافت کارت برای ورود به کشور دیگر اولین ورود باید به نروژ باشد و بعد از آنجا به جای دیگر سفر کرد! آیا این جمله درست است؟

لطفا من را راهنمایی کنید و عذر من رو بابت پیچیدگی در سوالم بپذیرید!

منتظر پاسخ شما هستم و بسیار سپاسگزارم

درود دوست من
شما می توانید پس از شش ماه به نروژ بازگردید و مشکلی در این زمینه وجود ندارد چون شما ویزای معتبر سه ساله دارید.با کارت اقامت کاری نروژ می توانید به تمامی کشورهای شنگن براحتی سفر کنید.بهتر است از نروژ ورود کنید اما در صورتی که از کشور شنگن دیگری هم بخواهید ورود کنید باز هم مشکلی وجود ندارد.تنها ممکن است در فرودگاه از شما سوال جواب کنند که چرا از نروژ وارد اروپا نشدید که باید دلایل قانع کننده ای داشته باشید.پیروز باشید

hamid شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:12

ba salam va khase nabashin ..va inke vaghean ye etelaat e mofidio tu in weblog mitunim peyda konim..man foghe lisanse mechinic hasam va sabeghe 4sal kar tu zamine naftogaz daram(piping va pdms)khasam bebinam be nazare u bara kari eghdam konam mitunam tu ye sherkat mesle akersolution tu fielde khodam kare khub peyda konam(dar zemn man ilets 6 ham daram ama expire shode...va inke motavasete daramade ye senior piping tu norway ?

درود دوست عزیز
لطفا پست های بخش "کار در نروژ" را کامل مطالعه کنید.پاسخ شما داده شده است

هانیه یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:37

salam va khasteh nabashid
man karshenadiye zaban hastam
mikhastam bebinam ke baz ham bayad IELTS dashteh basham ya dige niazi nist
mamanon misham az rahnamayetoon

درود هانیه جان
بله.باید مدرک زبان بگیرید.به سایت مرجع بروید
www.studyinnorway.no

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد