زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

ارزانترین و گرانترین بانکها برای دریافت وام مسکن در نروژ

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:41

سلام دوست عزیز،اگه من دانشجویی برم اونجا واسه مستر به من هم وام می‌‌دن؟

درود دوست من
وام دانشجویی تنها برای افرادیست که سیتیزن هستند

علیرضا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:30

همه ی این بانک ها مقدار وام یکسانی می دهند؟ یعنی اگر یک بانک برحسب درآمد من سقف خاصی از وام را میدهد بانک دیگر با سود بانکی بیشتر سقف وام بیشتری می دهد؟

خیر.هر بانکی برای خودش مقررات و قوانین خودش را دارد.بایستی با بانکهای موردنظرتان تماس بگیرید و شرایط را جویا شوید

بهنام جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:19

یه سوالی برام پیش اومده. اگر بعد از گرفتن وام از هر بانکی می شه اون رو منتقل کرد به بانکی با نرخ بهره پایین تر پس کلا فلسفه وجودی این بانک ها با نرخ بهره های بالاتر چیه؟ آیا اون ها خدمات اضافه تری هم میدهند؟
ممنونم.

درود بهنام جان
همیشه بین بانکها رقابت وجود داره و این کاملا یک امر عادی در سیستم بانکی دنیاست

هادی دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:04

چه مدت طول میکشه بعد از گرفتن اقامت سیتیزن شد؟؟؟
به افرادیکه دکتری میخونن وام تعلق میگیره یا نه؟؟

7 سال.بله.دریافت وام بسته به درآمدتان دارد

مهران یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:39

با سلام، بنده شهروند نروژی هستم و الان حدود دو سال در امریکا تجارت میکنم، سوال بنده این است که ایا میتوانم مسکن به صورت نقد در نروژ بخرم +؟

درود مهران جان
بله.مشکلی نیست

سامان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 14:12

سلام، ضمن تشکر از سایت فوق العادتون.
می خواستم من را راهنمایی کنید.
یک ویزای ٣ ماهه برای ورود به نروژ دارم، دعوتنامه توسط خاله ام ارسال شده برام.
حالا می خواستم بدونم من می تونم وقتی وارد شدم حساب بانکی باز کنم، می تونم اونجا خانه و ماشین بخرم یا حتما باید اول اقامت بگیرم تا بتونم ثبت داشته باشم.
ممنونم.

درود
با دعوتنامه و ویزای توریستی نمی توانید کار خاصی بکنید. برای هر کاری نیاز به اقامت و داشتن شماره ملی نروژی دارید نه ویزا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد