زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

آشنایی با شرکتهای مشاور کاریابی در صنایع نفت و گاز نروژ

خواننده گرامی:

این مطلب در سایت "زیرآسمان نروژ" بروز شده است. لطفا برای مطالعه مطلب به اینجا مراجعه کنید.

نظرات 36 + ارسال نظر
یاشار شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

سلام

اگه امکانش هست در مورد کار یابی در حرفه IT و مهندسی شبکه در نروژ هم پست بذارید

و همینطور در مورد مزایا و نحوه یافتن اینگونه شغلها در نروژ

Tusen Takk :D

mehdi یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:27

با سلام و عرض خسته نباشید.
ممنون از سایت فوق العاده تون.
من یک مشکل کاری داشتم می خواستم دوستانه من را راهنمایی کنید.
همسر من هم اکنون 5 ماه است که در استاوانگر مشغول کار در شرکت نفتی میباشد و از کارش راضیست. من هم اکنون انگلیس هستم و تو شرکت نفتی کار طراحی مهندسی با 20 سال سابقه .کارت اقامت هم گرفتیم از نروژ ولی پیدا کردن کار برای من تو اونجا مشکل شده و تو این 4 ماه نتونستم. با جاب سنترها هم مصاحبه داشتم ولی فایده نداشته تا حالا واسه هر نوع کار مهندسی.
به نظر شما از چه راهی می تونم اقدام کنم که سریع تر نتیجه بدهد؟ آیا کلا توصیه میکنید اومدن به نروژ را جهت زندگی در دراز مدت (بهتر از انگلیس هست یا نه یا کار ما اشتباهه!)
در مورد مدرسه انگلیسی زبان واسه فرزندم هم نگران هزینه و کیفیت کارشون هستم تو استاوانگر.
آینده زندگی و کاری در نروژ را چطور می بینید؟
ممنون میشم دوستانه و خودمانی پاسخ دهید.(:

درود دوست من
همانطوری که می دانید تصمیم گیری درباره مهاجرت به عوامل بسیار مختلف شخصی و غیرشخصی بستگی دارد که شاید نظر در مورد آن خیلی درست نباشد اما چون از بنده خواستید که راهنمایی کنم به شما بایستی بگویم که کشور نروژ یکی از بهترین کشورها در زمینه خدمات اجتماعی و رفاهی در دنیاست و اقامت شما در شهر استاونگر از دیدگاههای اجتماعی و رفاهی با توجه به اینکه همسرتان در نروژ اکنون مشغول به کار است قطعا اقامتی بسیار خوب و دلپذیر از این نقطه نظر خواهد بود اما در مورد آب و هوا و یا شرایط اجتماعی و فرهنگی خب طبیعتا فرق زیادی بین انگلیس و نروژ هست.در نروژ همه زبان انگلیسی را از کوچک تا بزرگ می دانند و ممکن هم هست در کار خود با زبان انگلیسی هم ادامه دهید و مشکلی در نروژ نداشته باشید اما برای زندگی درازمدت قطعا باید زبان نروژی را یاد بگیرید تا بتوانید بهتر با مردم ارتباط برقرار کنید.در مورد فرزندتان هم اصلا نگران نباشید چون کیفیت مدارس در نروژ برای کودکان بسیار بالاست و حتی هزینه ای هم به شما برای آن از سوی دولت پرداخت می شود.
در مورد اینکه هنوز موفق نشدید که کاری در نروژ پیدا کنید،کمی عجیب است چون معمولا نیروهایی که در زمینه نفت و گاز تحصیلات مرتبط و سوابق کاری حتی کمی هم دارند می توانند براحتی وارد بازار کار نفت و گاز در نروژ شوند.حتما از طریق شرکتهای کاریابی یا از سایت شرکتهای نفت و گاز که در مطلبی در همین ارتباط در داخل وبلاگ درج شده است بیشتر پیگیر باشید چون قطعا به نتیجه خواهید رسید.
شاد و پیروز باشید

دانیال پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:16

یه سوال داشتم
من بدون سابقه کار می تونم امیدوار باشم که تو نروژ یا فنلاند کار پیدا کنم؟
فوق لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه شیراز هستم و 30 سالمه

دورد دوست من
اگر نگاهی به چند آگهی کار در سایت فین بیاندازید متوجه می شوید که بدون سابقه کار بسیار دشوار است اما ناامیدتان نمی کنم.به تلاش خودتان ادامه دهید و هرگز ناامید نشوید :)

bob دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:13

salam.... man aksare in sitaro chekmkardam ina bishtaresh marboot be nafto gaze.... sitaye digeiee ke tamarkozeshun ru karaye sakhtemani bashe nist?

درود
بله.حق با شماست چون نروژ کشوری نفت خیز است.سایت فین یکی از کاملترین سایتهای کاریابی در نروژ است.سایت اداره کار nav.no هم هست

bob پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:12

merc duste aziz.......... man che juri mitunam bahatoon tamas begiram?????????

undeyskyofnorway@gmail.com

ایرج شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

با سلام و خسته نباشید

مطالب بسیار مفیدی ارایه کرده اید. ضمن تشکر از شما، سوالاتی دارم که لطف کنید جواب دهید ممنون میشوم. من مهندس ارشد نفت و گاز در ایران هستم.

1- در مورد شرکتهای مشاور کاریابی که ذکر کرده اید، قرارداد ما با این شرکتها به چه صورت است؟ آیا قانونا در ابتدا مبلغی از ما، بابت پیدا کردن کار دریافت میکنند؟ یا بصورت ماهیانه از حقوق ما عددی کسر میکنند؟ (به چه میزان؟)
2- در صورتیکه بخواهم پس از مدتی، بطور مستقل خودم شغلی مرتبط (در همان نروژ) پیدا کنم، وضعیت قرارداد و ویزای کاری چگونه میشود؟ آیا مشکل خاصی ایجاد میشود یا خیر؟
با سپاس از مطالب مفیدتان

درود ایرج عزیز و سپاس از مهرت
این شرکتها مبلغی را بعنوان کمیسیون از حقوق اصلی شما کسر می کنند و سپس مابقی را به شما پرداخت می کنند.میزان آن متغیر است اما حقوق شما به نسبت افرادی که استخدام ثابت هستند بیشتر است چون به هر صورت مشاور و موقت محسوب می شوید و بایستی طبیعتا بیشتر حقوق بگیرید اما شرکت مشاوری که در واقع شما را استخدام رسمی کرده از شرکتی که شما در آن شرکت مشغول به کار می شوید(کارفرما) مبلغی را بعنوان حق کمیسیون دریافت می کند.از نظر کاری و ویزای کار،هیچ تفاوتی برای شما ندارد.شما استخدام رسمی شرکت خودتان می شوید.هر زمان هم که کار دیگری پیدا کردید یا با شرکت اصلی قرارداد مستقیم بستید،می توانید براحتی تغییر قرارداد بدهید.پیروز باشید

hossinzadeh شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:34

باسلام : اینجانب مدرک کارشناسی معماری دارم و سابقه 12 ساله در رابطه با راه سازی دارم آیا کار در نروژ برای کار های راه سازی و ساختمان سازی وجود دارد و میتوان به نروژ مهاجرت کرد ..... لطفا جواب بدهید

درود
متاسفانه شانس زیادی برای اینگونه رشته ها بدون دانستن زبان نروژی وجود ندارد

نوید چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:29

با سلام
بنده 4 سال است در عسلویه در بخش نفت و گاز پروژه های Construction مشغول به کارم آیا می توانم در نروژ کار پیدا کنم

درود دوست من
بله.لطفا مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ بخوانید.همه چیز توضیح داده شده است

benyamin چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:12

با سلام و خسته نباشید
بنده مدرک افسری در رشته کشتی های تجاری را دارم و سابقه کار به مدت 5 سال بر روی کشتی های تجاری را دارم آیا میتونم در نروژ در این مورد کاری پیدا کنم. چون اکثرا در این خصوص ویزای اروپایی میخوان.

درود
باید اقدام کتید.بنده نظر خاصی ندارم

مریم سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:34

سلام دوست خوبم
خیلی ممنونم از اینهمه توجه که به افرادی مثل من دارین و این اطلاعات مفید را ارائه می دین.
من تقریبا 8 سال سابقه کار در شرکت نفت ایران دارم در بخش امور مالی , 36 ساله با مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی , حالا می خوام بدونم با این مدرک, سن و سابقه می تونم آنجا کار خوب پیدا کنم و اگر هم میشه یکم در مورد اقامت بیشتر برام بگین .آیا به راحتی امکان گرفتن اقامت دائم هست؟(آیا سن برای کار و اقامت تاثیر داره؟)
نکته خیلی مهم دیگه اینکه آیا شما در ایران دفتر دارین که من حضوری بیام برای مشاوره و اینکه لطفا حتما شرکتهای کاریابی نروژ در ایران را معرفی کنین من خیلی گشتم ولی توی اینترنت اصلا نیست و ما واقعا احتیاج داریم
بازم ممنونم

درود مریم جان
این وبلاگ یک وبلاگ شخصی و محقر است که تنها اطلاع رسانی می کند و هیچگونه فعالیت تجاری ندارد.اگر خوب مطالب مختلف وبلاگ را با دقت و حوصله بخوانید متوجه خیلی چیزها خواهید شد

Emil Shamloo جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:42

با درود.

من سال آخر مریریت نیروهای انسانی‌ در اسلو هستم. درضمن ارتباطی‌ با چند تا از رؤسای شرکتهای نروژی که در امور نفت اوز گاز هستند دارم. امید من اینه که بتونم در آینده یک شرکت کاریابی برای متخصصان ایرانی‌ که میخوان مهاجرت کنند درست کنم.

از دوستانی که تخصص و تجربه‌ کاری دارند و تصمیم به مهاجرت به نروژ رو گرفتند، می‌خوام که با من تماس بگیرند. شاید بتونم بهشون کمکی‌ کنم.

با سپاس

نیما دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

سلام
امیل جان آدرس ایمیلت رو بده
ممنون

sara چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:25

salam
Emil aziz lotf konid be man ham emailetono bedin ya ham shomare tamasetono, age maghdor bashe.
merci

درود
underskyofsweden@gmail.com

سجاد سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:03

با درود
با سپاس از وبلاگ پربارت، من و همسرم قصد مهاجرت و همچنین ادامه تحصیل در خارج از کشور را داریم، یکی از کشورهایی که برای این نیت در نظر گرفتیم نروژه، خواهشی که ازت دارم اینه که چطور میشه مفصل ازت مشاوره بگیرم که راهنماییم بکنی که امکان ادامه تحصیل و اقامت دائم نروژ بهمان تعلق میگیره یا نه؟ و همینطور شما خودت ساکن نروژی؟
ممنونت میشم اگه وقت گرانبهات رو در اختیارم بذاری و منو راهنمایی کنی

درود سجاد جان و سپاس از توجهت
مطالب بخش کار و تحصیل در نروژ را خوب و کامل در وبلاگ بخوانید.همه چیز توضیح داده شده است.برای دریافت اقمت دائمی باید سه سال در نروژ کار و زندگی کرده باشید.مطلبی در همین زمینه در بخش مهاجرت به نروژ موجود است

gnpa جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:42

سلام
من دارای مدرک Project Management Professional PMP هستم و 5 سال سابقه کار در ضمینه نظارت پروژه و مهندسی پروژه دارم. بنظر شما اقدام برای پیدا کردن کار از ایران برای نروژ ممکن هست؟ منظورم اینه که ایران باشی و بخوای نروژ کار پیدا کنی. که بعد بخوای با ویزای کار بری نروژ. البته عموی خانومم فرانک استاد زندگی می کنن. با این حال دوست دارم با کار برم اونجا!

درود
بله.ممکنه اما در حال حاضر بازار کار در نروژ مساعد برای اقدام نیست

محمد چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:38

س. من جوشکاره co2 & argon هستم... و فوق دیپلمه رشته ی صنایع فلزی و جوش را دارم... و خیلی دوست دارم در رشتم پیشرفت کنم... مدرک دکترا و یا ارشد جوش را دارد؟؟؟ وبازار کار برای حرفه ی من جوشکاری خوب هست ؟!!؟؟

درود محمد جان
برای دریافت ویزای کاری باید ابتدا از شرکتی در نروژ پیشنهاد رسمی کار داشته باشید

بی تا سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:20

سلام . من فارق التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران پزشکی هستم . مشکل زبان انگلیسی هم ندارم و زبان نروژی رو هم دارم یاد میگیرم .
من چه جوری باید اقدام کنم برای مهاجرت به نروژ . میشه لطفا راهنماییم کنید . توی سایت اطلاعاتی راجع به پزشکی و ادامه رشته در نروژ ندیدم
مرسی

درود بیتا جان
برای رشته های پزشکی شرایط سختی برای پذیرش از کشورهای غیراروپایی وجود دارد.شرایط پذیرش را در سایت دانشگاه موردنظرتان می توانید ببینید

شهنوش شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:53

با سلام. همسر من فوق لیسانس مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت ، با 6 سال سابقه ی کار . میخواستم بدونم که آیا عمران توی نروژ بازار کار خوبی داره ؟ و برای کار حتما باید نروژی بلد بود یا انگلیسی کفایت می کنه ؟

درود شهنوش جان
خیر.بهتر است به کشورهای دیگری فکر کنید.زبان نروژی لازم است

شروین چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 23:02

با سلام
من کارشناسی ارشد بیوتکنولوژِی خوندم الان 29 سالمه و مجردم رزومه تحصیلی نسبتا خوبی دارم(یه ثبت اختراع دارم- یه کتاب و چند مقاله معدلمم 18.06هس) البته هنوز مدرک زبان نگرفتم . میخواستم تو نروژ دکتری بخونم ،میدونم مهاجرت تصمیم بزرگی هس و به همین خاطر میخواستم بدونم چقدر تو این رشته شانس دارم که بتونم بعدش اقامت بگیرم از لحاظ بازار کار و ... چون میدونم برگشتنم به ایران یعنی از دست دادن زمان وعمر ؟

درود
اول مدرک زبان انگلیسی یا نروژی بعد فکر کردن به مراحل اقدام

شروین پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:51

با سلام مجدد سوال دیگری داشتم
از یکی از آشنایان در مورد وضعیت نروژ پرسیدم گفتن به آسیایی ها و ایرانی ها معمولا تا یکی دوسال اول پولی به عنوان کمک هزینه تحصیل در مقطع دکتری داده نمیشود و به همین خاطر از آنها خواسته می شود که حداقل مبلغی معادل 15 هرار یورو با خود داشته باشند برای هزینه مخارج زندگی در یکی دو سال اول و بعد از آن کمک هزینه یا به اصطلاح بورس داده می شود می خواستم ببینم این گفته چقدر صحت دارد ؟

درود شروین جان
بستگی به موقعیت دوره دکترای پذیرش شده دارد. برخی موقعیت های شغلی با حقوق ماهیانه هستند و برخی هم خود دانشجو مخارجش را می پذیرد. ارتباطی به ملیت افراد ندارد

امید جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:48

سلام و احترام
من دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتراز دانشگاه آزاد بدون مدرک زبان با سن 25 سال و متاهل با یک فرزند چطوری به نروژ مهاجرت کنم؟ خیلی ممنون میشم به طور کانل و واضح راهنماییم کنی.

درود امید جان
مطالب بخش تحصیل و کار در نروژ را در وبلاگ بخوانید

رضا بابا پیر حاجت پور چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:28

جویای کار در شرکت نفتی خارج از کشور هستم.تعمیر جار -بی او پی-حفاری دکل های تعمیرات تخصص من است مدت 8 سال سابقه کار دارم .

درود
شما ابتدا به یک پیشنهاد رسمی کار از سوی یک شرکت در داخل نروژ نیاز دارید

حمید سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:25

با عرض سلام و احترام
من مردی 31 ساله و متقاضی مهاجرت به انگلستان هستم.با تحقیقاتی که انجام دادم از طریق همسرم میتوانم اقامت تحصیلی بگیرم.من 4 سال سابقا کار در شرکت نفت وگاز ایران رادارم.میخوام کمکم کنید تا در شرکتی نفتی در انگلیس کار ÷یدا کنم.دوست ارم بدونم چه مدارک و رشته هایی برای این شرکتها مهم می باشد.
ممنون از لطفتون

درود حمید جان
این وبلاگ در مورد کشور نروژ است. در مورد سایر کشورها اطلاعی ندارم

امیرحسین چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:00

من مهندسی برق قدرت خوندم
و توی تهران برای یک شرکت بسیار معتبر آلمانی که درزمینه حمل و نقل ریلی هستش مشغول هستم
رزومه و تجربه کاری خوبی دارم
امکان پیداکردن کار ازتهران برای نروژ هست؟
اگه هست لطفا سایتی یا چیزی مثل اون رو معرفی کنید ممنون میشم

درود
سایت فین www.finn.no

محسن سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:11

سلام.
من مهندس جوش از دانشگاه.علمی کاربردی هستم.دارای مدارک بین المللی بازرسی جوش ASNT LEVEL II VT,PT,MT,UT ،همچنین دارای مردک بازرسی کف مخزن به روش mfl.
3سال سابقه کار در زمینه ndt دارم.آیا میتونم واسه کار برای شرکت های نروژی اقدام کنم؟
لطفا راهنمایی کنیید.با تشکر.

درود محسن جان
بایستی از سوی یک شرکت نروژی پیشنهاد رسمی کار داشته باشید تا بتوانید برای ویزای کاری اقدام کنید

علی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:23

با سلام.
تمامی این سایت ها به زبان نروژی می باشند و قابل فهم نمی باشند. اگه میشه یه راهنمایی کنید که به زبان انگلیسی بتونیم رزومه و موقعیت شغلی رو پیدا کنیم.
ممنون میشم

درود
از سایت گوگل ترنسلیت استفاده کنید.مطلبی در همین زمینه در بخش نیازمندی های شما در نروژ در داخل وبلاگ موجود است

علیرضا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 15:13

با سلام
من سرپرست دفتر فنی شرکتی هستم در ایران با چهار سال سابقه کار. با لیسانس عمران. ایا امید این هست که شغلی برای من در زمینه نفت و گاز پیدا بشه؟

درود
فعلا بازار نفت و گاز در نروژ راکد است

حبیب شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:14

سلام - من مهندس مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه پلی تکنیک تهران و 38 ساله و همسرم 31 ساله مهندس صنایع از دانشگاه خواجه نصیر ، اینجانب حدود 13 سال سابقه کار ( بیشتر در صنعت خودرو ) دارم ، ضمن" ما یک دختر 5 ساله هم داریم ، کدام کشور از جهت اشتغال برای مهاجرت ما بهتر است - پیشاپیش ممنون از راهنمایی شما

درود
کانادا یا آلمان

arezoo شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:11

باسلام
27 سالمه و مجردم.5 سال سابقه کاری در زمینه امورمالی دارم که 2 سال اخیر مدیریت مالیه مجموعه تولیدی رو بر عهده دارم.کارشناسی حسابداری خوندم.آیا امکان پیدا کردن شغل در نروژ برای من وجود داره که به واسطه شغل مهاجرت کنم؟
خیلی ممنون از لطف شما

درود
بله ولی زبان نروژی نیاز دارید

حمیدرضا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:27

سلام.برای یک نفر با سابقه 20 سال در شرکت نفت ومدرک مهندسی صنایع شیمیایی در صنایع نفت و گاز نروز کار وجود دارد. با تشکر

درود دوست من
بله اما فعلا بازار کار در نروژ وضعیت مناسبی برای جذب نیروی کار خارجی ندارد. برای مشاهده موقعیت های کاری به سایت فین مراجعه کنید www.finn.no

Romina دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:49

با سلام.میشه لطفا شماره تماس شمارو داشته باشم یا از طریق ایمل اقدام کنم.من همسرم با 12 سال سابقه کار در شرکت نفتکش ومهندس برق بر روی تانکرها شناور است.حدود یک سال سوپر خریداری کشتیها نفتی در کشور کره جنوبی از طرف دولت ایران بودیم ودر ای مدرک آیت با نمره 6.5 است آیا میتونم برای مهاجرت کاری با شما در تماس باشیم.

درود دوست عزیز
ایمیل وبلاگ underskyofnorway@gmail.com

تورج جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 14:24

من دارای ۱۵سال سابقه در زمینه ابزاردقیق در پارس جنوبی را دارم آیا میتونم کار در شرکت نفت نروژ پیدا کنم اگه میشه از چه طریق اقدام کنم لطفا مرا راهنمای کنید

سلام
به نشانی جدید سایت مراجعه کنید
www.underskyofnorway.com
در آنجا مطلب جداگانه ای در این مورد هست

ایمان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 22:06

سلام من 6 سال سابقه کار در پتروشیمی دارم و 6 سال سابقه بیمه دارم که الان هم ادامه داره و لیسانس مهندسی شیمی دارم .مدرک 6 ماه آموزش قبل از کار رو دارم و چند تا مدرک ضمن کار دارم .مدرک متخصص پایپینگ هم دارم میخواستم ببینم من با این شرایط میتونم تو نروژ کار پیدا کنم

سلام
برای ویزای کاری بایستی از یک کارفرما در نروژ پیشنهاد رسمی کار داشته باشید.مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ خوب بخوانید

ایمان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:36

سلام
میخواستم ببینم چطور میشه یه کارفرما تو نروژ پیدا کرد؟؟
آیا شما خودتون برا پیدا کردن کارفرما میتونی کمکم کنید؟

سلام
بایستی به سایت فین بروید و از آنجا اپلای کنید.
www.finn.no

Black Sky یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:56

سلام بنده یک طرح نو آوری داشتم میخواستم ببینم چطور میشه با کارخانجات کشور نروژ ارتباط برقرار کرد برای بستن قرار داد . اگه میشه یه وکیل فارسی زبان در نروژ هم به من معرفی کنید بانشکر

سلام دوست عزیز.لطفا به سایت زیرآسمان نروژ مراجعه کنید
www.underskyofnorway.com

Alijalal پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:48

سلام خوبی !؟من لیسانس صنایع شیمیایی دارم و مدت ۳ ساله توی پالایشگاه نفت بندر عباس قسمت عملیات مشغول به کار هستم،میخواستم بدونم فرصت شغلی هست واس من توی نروژ که اقدام‌ کنم؟؟؟

سلام دوست عزیز.لطفا به سایت زیرآسمان نروژ مراجعه کنید
www.underskyofnorway.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد