زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

نروژ در رده هفتم فهرست جهانی صنعت فناوری اطلاعات IT

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر
norton پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:08

ممنون

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

وبلاگ زیر آسمان سوئد که ف .ی.ل. ت.ر شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!

درود دوست من
متاسفانه برخی دوستان از مشکل فیلترینگ وبلاگ خبر داده اند اما واقعا نمی دانیم چرا!

علی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43

سلام
من مهندس نرم افزار هستم رزومه خوبی هم دارم
با رهنمایی شما و از طریق Apply.eu مدرکم پا پرداخت حدودا 20 یورو تائید شد و روزمه کاری کاملی هم درآن سایت قرار دادم متاسفانه هیچ خبری نشد و کارفرمایی هم تقاضایی نفرستاد.
قبل از این هم بالغ بر 40 بار رزومه خودم رو برای شرکتهای کاریابی فرستادم . نمیدونم مشکل چیه اما حدس میزنم بودنم در ایران بزرگترین مشکل برای اوناست.
واقعا خسته شدم بس که رزومه فرستادم و هیچ خبری نشد و فقط مودبانه ما رو به آینده حواله کردند.
واقعا برای من که خودم شرکت نرم افزاری دارم هیچ جایی در نروژ نیست. یا راهی هست و نمی دانم.
ممنونم میشم اگر همینجا راهنمایی کنید.
با سپاس

درود علی جان
متاسفانه همینگونه است که متوجه شدید.در صورتی که بصورت توریستی بتوانید خودتان را به یکی از کشورهای شنگن برسانید بهتر نتیجه می گیرید.بسیاری از دوستان ایرانی اینگونه اقدام کرده اند و نتیجه گرفته اند.البته اگر واقعا سوابق کاری خوبی هم در ایران دارید و زبان انگلیسی تان حداقل در سطح متوسط است و امکان تامین مخارج زندگی تان در مدت کاریابی در نروژ را دارید/پیروز باشید

امیر سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26

درود بر شما
زیر آسمان سوئد که فیلتر شده
حالا ما با اینترنت dial up اگه بخوایم از ف..شکن هم استفاده کنیم که دیگه عمر نوح و صبر ایوب هم برای باز کردن یه page کفایت نمیکنه

درود امیرجان
واقعا متاسفم و امیدوارم این مشکل بزودی رفع شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد