زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

فهرست مهمترین شرکتهای صنایع نفت و گاز در نروژ

خواننده گرامی:

این مطلب در سایت "زیرآسمان نروژ" بروز شده است. لطفا برای مطالعه مطلب به اینجا مراجعه کنید.

نظرات 36 + ارسال نظر
leila alinasab چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

salam .man daneshjuie jadid master biotechnology NTNU hastam.ta novomber baiad mozu paian namam ro entekhab konam.mikhastam beporsam shoma etela darid ke inja beine food industry,biopolymer and enviroment kodumesh bazare kare behtari dare?in soal ro ye bar dige ham tu forme contact porsidam
ba tashakor
leila alinasab

درود دوست من
به نظر من رشته پلیمر بخاطر بیشتر مربوط بودن به صنعت نفت و گاز انتخاب بهتری می تواند باشد.با این همه این موضوع را با اساتید دانشگاه تان هم مطرح کنید و از آنها مشورت بگیرید.شاد و پیروز باشید

سام پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:24

با سلام،

من دارم با ویزای کار میرم نروژ، میشه به من بگید اگه اونجا من و همسرم بچه دار بشیم، بچه ما پاسپورت نروژی میگیره یا نه؟؟
من و همسرم به عنوان پدر و مادر کی میتونیم بعد از تولد بچه پاسپورت بگیریم؟؟

درود دوست عزیز
در نروژ قانون خاک مثل آمریکا وجود ندارد.فرزند شما در صورتی شهروند نروژی محسوب می شود که حداقل یکی از والیدنت وی شهروند نروژ باشند.
شما پس از 7 سال کار و زندگی در نروژ می توانید برای دریافت سیتیزن شیپی نروژ اقدام نمایید.اطلاعات بیشتر و کاملتر در سایت اداره مهاجرت نروژ موجود است
www.udi.no
شاد و پیروز باشید

علی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

سلام
من مدت هاست برای شرکت های مختلف نروژ و از طرق متفاوت اپلای میکنم. حتی خیلی از شرکت های Human Resource supply و Manpower
اما هیچگونه باز خوردی دریافت نکردم. رزومه خوبی با 6 سال سابقه در پروژه های نفت و گاز دارم...recommendation letter از شرکت های خارجی که باشون کار کردم رو هم دارم
ولی حتی جواب منفی هم بهم ندادن..
مشکل از کجاست؟

درود دوست من
باید پشتکار داشته باشید و هرگز ناامید نشوید.از سایت فین اقدام کنید و تنها برای موقعیت های مرتبط اقدام کنید.رزومه خودتان را با اهداف موقعیت اعلام شده بروز کنید.رزومه خودتان را تنها در 2 صفحه تنظیم کنید و از نوشتن جزئیات پروژه ها خودداری کنید.یک متن کلی کافیست.
در نوشتن عناوین پستهایی که در ایران داشته اید دقت کنید.از ارسال مدارک اضافی خودداری کنید و تنهادر قدم اول رزومه خودتان را ارسال کنید.
تجربه نشان می دهد که داشتن سوابق کاری مرتبط در صنایع نفت و گاز خیلی کمک می کند که انتخاب شوید.البته با توجه به اینکه از داخل ایران اقدام می کنید شرایط سخت است اما امکانش وجود دارد.
بنابراین موقعیت های سایت FINN.NO را روزانه دنبال کنید و به تلاش خودتان ادامه دهید
امیدوارم پیروز باشید

ستار شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:41

سلام من33سال سن دارم ومتاهل ویک پسر4ساله وهمسرم کارشناس حسابداری هستن ومیخوام واسه مهاجرت به نروژاقدام کنم .تحصیلاتم دیپلم تجربی وشغل آزاددارم. آیاگرفتن اقامت به آسانی میباشدهزینه ومدت دریافت اقامت وووو.....؟لطفاراهنمایی کنید..................................منتظرشماهستم بدرود

درود دوست من
متاسفانه شرایط شما مناسب برای کار در نروژ نیست.بهتر است از راه دانشجویی اقدام کنید و با دریافت پذیرش در یکی از دانشگاههای نروژ وارد نروژ شوید اما برای آن نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارید و مدرک زبان.
هزینه زندگی در نروژ هم هست که حداقل 6000 تا 7000 کرون در ماه است.هر کرون نروژ در حال حاضر 560 تومان است.میبینید که شرایط آسان نیست!

lena شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:50

با احترام
صفحه ی بسیار مفیدی دارید
متاسفانه نمیشه وارد بخش نکته هایی برای مصاحبه شغلی شد ممنون میشم مشکل را رفع کنید.
ضمنا میخواستم ببینم آیا شما اطلاعتی در مورد چگونگی معرفی یک محصول در مارکتهای بزرگ نروژ مثل کوپ دارید؟
با سپاس

درود دوست من
مجدد صفحه را رفرش کنید یا مجدد صفحه را باز کنید تا مشکل رفع شود.برای بازاریابی محصولات بایستی ترجیحا در نروژ باشید.پیروز باشید

سعید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:27

سلام
با سپاس از اطلاعات مفیدی که در اختیار هموطنان قرار می دهید. می خواستم بپرسم که اگر کسی که مقیم ایران است در شرکتهایی مانند آنچه که معرفی نموده اید موقعیت شغلی بدست بیاورد و آن شخص دارای همسر و فرزند باشد.دولت نروژ به خانواده جویای کار نیز ویزای اقامت می دهد یا خیر؟

درود سعید جان
بله.امکان پذیر است و موارد مشابه کم نیست

negin چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:53

ba salam va khaste nabashid in site khyli site khoobi hast,dar ebteda mikhastam azatun tashakor konam,va dovom inke yek soal,shohare man tahsilate daneshgahi nadaran ama 4 sal sabeghe kar tu bakhshe sazehaye felezi va daftare fani dar asaluye dar ghesmate fazhaye ejrayi dare aya emkane peida kardane kar hast ba in sharayet ya hatman tahsilate daneshgahi elzamie? mamnun misham rahnamayi konin,ba tashakor

درود نگین جان و سپاس از مهر و توجهت
متاسفانه همانطوری که در سایت اداره مهاجرت هم مشاهده می کنید یکی از شرایط ویزای کار در نروژ داشتن تحصیلات مرتبط است.

negin پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:38

ba salame dobare,
man rajebe kar baraye hamsaram sola kardam ke javab dadid,ba tashakor,aya shoharam baraye maghtae karshenasi mitune baraye daneshgahaye norway eghdam bokone ya faghat tahsil marbut b reshte arshad mishe?va yek soale dg age az tarighe khodam viza daneshjuyi vase arshad begiram va shoharam b onvane hamrah baham biad aya mitune unja un ham mashghul be tahsil beshe ya na?

درود نگین جان
تحصیل در مقطع لیسانس در بیشتر رشته ها به زبان نروژی است.تنها در مقطع فوق لیسانس است که دوره های بیشتری به زبان انگلیسی ارائه می شوند.در صورتی که هر کدام زا شما ویزای دانشجویی بگیرد می توانید با همدیگر به نروژ بیایید و زندگی کنید.در صورتی که شما ویزای دانشجویی بگیرید،همسر شما اجازه کار و تحصیل را خواهد داشت و مشکلی در این زمینه نیست.پیروز باشید

negin پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:40

ba arze poozesh yadam raft beporsam ke tahsilat dar maghtae karshenasi ham rayegan hast?

بله.تحصیل در نروژ برای عموم مردم رایگان است

bijan جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:08

خیلی ممنون از اطلاعات مفید و خوبی که در اختیار ما میگذارید.
من فارغ التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشگاه امیرکبیر در مقطع لیسانس هستم و به تازگی (بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی) در ایران و در یک شرکت نفتی مشغول به کار شده ام. ضمنا آیلتس 7 و کمی هم آشنایی با زبان نروژی دارم. می خواستم ببینم به نظر شما با توجه به اینکه سابقه ی کاری کمی دارم آیا برای گرفتن پیشنهاد کاری از شرکت های نروژی شانسی دارم یا نه.
خیلی ممنون میشم اگه لطف کنین و به من کمک کنین.

درود بیژن جان و سپاس ازمهرت
شانس خوبی دارید.حتما تلاش کنید

erfan یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:54

با سلام و تشکر از زحمات شما. سوالی برام پیش اومده که فکر میکنم شما میتونید کمکم کنید ممنون میشوم جواب بدین
من میخوام برای دکتری سازه های دریایی از نروژ پذیرش بگیرم به نظر شما بعد از تموم کردن مقطع دکتری میتونم در نروژ کار پیدا کنم؟ و مسئله اور کوالیفاید پیش نیاد؟ با توجه به اینکه من مقطع کارشناسی ارشد و لیسانسمو از دانشگاه آزاد گرفتم ممنون میشوم پاسخ دهید.

درود عرفان جان
بهتر است برای مقطع ارشد اقدام کنید چون شرایط پذیرش در دوره دکترا و آنهم بصورت مستقیم از ایران بسیار دشوار است و بدون داشتن معدل بالا و مقاله های خوب و پروپوزال چشمگیر کار خاصی نمی توانید انجام دهید.برای کار پیدا کردن هم می توانید اقدام کنید که با گرفتن پیشنهاد کاری می توانید با ویزای کاری به نروژ بیایید.لطفا مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ مطالعه کنید.پیروز باشید

ali.mb جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:52

من 53سالمه. تکنسین سویل هستم.30 سال سابقه سابقه اجرایی دارم.شرکت های بزرگی کارکردم از جمله ساخت پالایشگاه اراک و بندرعباس . ایا میتونم برا کار در نروژ اقدام کنم.نتیجه میده؟؟؟

درود دوست عزیز
کمی شرایط سنی شما بالاست اما به هر حال میتوانید از سایت فین اقدام کنید

masoud یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:10

با سلام
اطلاعات مفید و بیان شیوای شما مطمینا تونسته کمک زیادی به مردم ایران در زمینه شناخت نروژ داشته باشه . ازتون تشکر می کنم.
بنده دانشجوی فوق لیسانس الکترونیک دیجیتال ازدانشگاه صنعتی شریف هستم. پایان نامه ام در مورد ابزار دقیق در چاه های نفت هستش. خواستم بعد فوقم برای کار در شرکت های نفتی نروژ اپلای کنم.
همکلاسی هام بیشتر برا آمریکا و کانادا اپلای می کنند و اونا دانشگاه شریف رو می شناسن. و خیلی راخت می گیرن. اما من نمی دونم برای استخدام در این شرکت ها چقدر می تونه برا من میسر باشه و همچنین دقیقا نمی دونم از بین این همه شرکت کدامیک از نظر مجال پیشرفت و درآمد از وضعیت بهتری برخوردار باشه ؟
ممنون می شم که بنده رو راهنمایی کنین

درود مسعود عزیز و سپاس فراوان از مهرت
نروژ بخاطر وجود صنعت نفت و گاز یکی از کشورهایی ست که امکان یافتن کار به زبان انگلیسی در آن وجود دارد و اقدام از راههایی که در این مطلب گفته شد یکی از راهکارهاست. بهتر است هم برای نروژ و هم برای آمریکا و کانادا که آنها هم در این صنعت بازار کار خوبی دارند اقدام کنید

sara دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:55

با سلام و خسته نباشد
اگر کسی از ایران مدرک مهندسی پتروشیمی داشته باشد ولی سابقه کار نداشته باشد و بتواند انگلیسی خوب صحبت کند میتواند در شرکت نفت اینجا کار پیدا کند؟ قبل از شروع به کار کورس میگذارند برای آموزش به کار ؟ البته بعد از ورود به خاک نروژ

درود سارا جان
بدون سوابق کاری بعید بنظر میرسد بتوانید پیشنهاد کاری آنهم از داخل ایران مستقیما بگیرید

مجتبی سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:10

سلام
من لیسانس مکانیک هستم و در حدود چهار سال نیم در صنایع نفت وگاز هم offshore و هم onshore در زمینه piping تجربه دارم به نظر شما این سابقه کار برای بدست آوردن یک موقعیت شغلی در نروژ مناسبه یا باید بیشتر صبر کنم ؟ ممنون

درود
سابقه کارتان کافیست. مهم این است که در سایت فین بتوانید موفق شوید و از کارفرمایی پیشنهاد کاری دریافت کنید

علی چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

سلام من در حال حاضر دانشجوی ترم اخر ارشد الودگی های محیط زیست هستم (دانشگاه ازاد) همچنین مدت 5سالم هست سابقه کار HSE توی پروژه های گازی دارم ، می خواستم ببینم به نظر شما واسه کار اقدام کنم زودتر جواب می گیرم یا واسه تحصیلا ت تو مقطع PhD . در ضمن متاهلم هستم واسه خانوادگی رفتن شرایط چطوره ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید .

درود علی جان
برای کار اقدام کنید به مراتب بهتر است.برای دکترا بایستی شرایط بهتری داشته باشید

هلیا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:58

سلام . من فارق التحصیل رشته مهندسی نفت هستم و متاهل ام . و در حال حاضر در شرکت نفت کار میکنم . اما به فکر اقامت و رفتن هستم.یکی از کشور های مد نظرم نروژه .میخواستم ببینم برای من از چه راهی راحتتره که برم ؟ اگه برای تحصیل برم برای دکترا بهتره یا فوق؟ در ضمن من قصد برگشتن هم ندارم.خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

درود هلیا جان
برای این کار باید از یک شرکت در نروژ پیشنهاد رسمی کاری بگیرید.سایت فین www.finn.no سایت کاریابی در نروژ است.لطفا مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ خوب بخوانید.همه چیز توضیح داده شده است

علیرضا دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:35

سلام من39سالم و14سال جوشکار کددار خطوط نفت وگاز هستم وتعمیرات وتاسیسات گازی راانجام میدم وهمچنین دوره غواصی وجوشکاری راگذرانده ام به نظر شما شانسی برای کار یابی درشرکتهای نروژی دارم با سپاس فراوان

درود علیرضا جان
مطالب بخش کار در نروژ را در داخل وبلاگ خوب بخوانید

میلاد سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:58

سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندس مکانیک، گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه گیلان با معدل 17 هستم. قصد دارم برای کار در یکی از شرکت های نفتی نروژ اقدام کنم. به منظور فراهم اوردن سابقه کاری مورد نیاز جهت اپلای، از اویل دی سربازی خود را در یکی از شرکتهای نفت و گاز عسلویه بصورت امریه شروع میکنم. لطفا راهنماییهای لازم، اقدامات واجب و نکات مهم برای رزومه جهت سهولت و تسریع در این روند را به بنده متذکر شوید. با تشکر و احترام.

درود میلاد جان
مطالب بخش کار در نروژ را در داخل وبلاگ خوب بخوانید

میلاد پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:38

man karshenasi arshade mohandesi mekanik hastam, moadelam 17 hast az daneshgahe gilan.sarbazi mikha beram nafto gaze asalooye be soorate amrieh. hadaf ham eghdam vase norvej hast. lotfan rahnamayee befarmayeed

درود میلاد جان
باید ابتدا موفق شوید از یک کارفرما در نروژ پیشنهاد کاری بگیرید.مطالب بخش کار در نروژ را خوب بخوانید

ندا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:23

سلام.شوهرم مهندس هست و در شرکت نفت بخش cngمشغول کار ، 13سال سابقه کار دارد و از مدیران می باشد.آیا می تواند در نروژ اقامت کار بگیرد؟

درود
در صورت دریافت پیشنهاد رسمی کار از سوی یک کارفرما در نروژ: بله

یاسرشرهانی شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:05

با سلام بنده فوق لیسانس متالورژی با سابقه 6سال کار در پروژه های نفت (بعنوان بازرس جوش وNDT) را دارم لطفا مرا راهنمایی کنید از چه طریقی اقدام کنم زودتر میتوانم به نتیجه برسم

درود یاسرجان
مطالب بخش کار در نروژ را بخوانید.باید به سایت فین بروید و از آنجا به دنبال موقعیت های کاری باشید

نیکان چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:43

سلام من تازه با سایت شما اشنا شدم واقعا لذت بردم سؤالی داشتم ... من دانشجوی دکترای حقوق دانشگاه تهران هستم خیلی علاقمند به رشته حقوق دریایی وحقوق نفت وگاز هستم ودانشگاه اسلو نیز این رشتها را دارد اما در ایران رشته حقوق دریایی وجود ندارد اما أهمیت این رشته در ایران در اینده انکار ناپذیر است ...چگونه باید أقدام کنم ..نظر شما دراین مورد چیه؟ ضمنا متأهل ودار ای دو فرزند هستم ...لطفا از شرایط زندگی در اسلو هم بگویید.. در کل ایابه صلاح هست؟ باتشکر فراوان

درود نیکان جان
از سایت دانشگاه می توانید تمامی اطلاعات را برای اقدام کردن بدست بیاورید. همچنین سایت زیر
www.studyiinnorway.no

نیکان جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 21:04

سلام وتشکر از پاسخ شما .. جسارتا در مورد قسمت دوم سوال هم راهنمایی نمایید ...در حدود ماهی شش میلیون حقوق. میگیرم ..ایا قابل قیاس است .. سختی زندگی در کشور دیگر.. یادگیری زبان نروژی و دیگر مسایل .. نظر شما چیست؟ با تشکر

درود نیکان جان
مهاجرت یک تصمیم شخصی ست و هرکسی با توجه به شرایط زندگی اش و پتانسیلها و اهدافش در زندگی تصمیم گیری می کند.خیلی سخت است که به شما پیشنهادی بکنم ولی همیشه همه جوانب را درنظر بگیرید تا بعدا پشیمان نشوید

میلاد سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 19:32

با سلام و تشکر بخاطر مطالب مفیدتان. بنده فوق لیسانس مهندسی مکانیک با معدل خووب از دانشگاه دولتی دارم. الان در حال خدمت سربازیم ( به صورت پذیرش نفت و گاز در جنوب) بمنظور اپلای برای شرکتهای نفتی نروژ چه زمانی اقدام کنم؟ بعد از خدمت یا بهتر بگم بعد از جمع اوری سابقه کاری یا در حین آن؟ چه مهارتهایی یا تخصصهایی شانس مرا بنظرتان بیشتر میکند؟ سپاس

درود میلاد جان
پس از پایان خدمت می توانید اقدام کنید. سوابق کاری مهم است

negar جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:38

سلام و خسته نباشد
من خودم ساکن نروژ هستم و امسال 500 نیروی اخراجی شرکتهای نفتی داشتند به دلیل ارزان شدن نفت و ...
آیا امکان نیرو گرفتن با این وضعیت از خارج از نروژ هست ? برادرم پالایش نفت خونده در ایران میتونه واسه کار اقدام کنه ?

درود نگار جان
بله. درسته. وضعیت اشتغال در صنایع نفت و گاز نروژ فعلا در حالت رکود است. باید صبر کنید تا وضعیت بهتر شود. برای کار هم از سایت فین می توانید اقدام کنید

سعید چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:15

سلام وخسته نباشد .من مهندس مکانیک شاخه ساخت و تولید هستم ولی الن 6سال هست که به عنوان کارشناس تعمیرات دستگاه بسته بندی پلی اتیلن در پتروشیمی مشغول به کار هستم .میخوااستم ببینم میتونم اونجا کار پیدا کنم

درود
به بخش کار در نروژ بروید

پیمان جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:08

سلام و عرض ادب
من فوق لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه تهران(گرایش نفت هستم اما تو مدرکم قید نشده) ۴۴ سالمه و دو فرزند دارم،،،همسرم هم کارشناس ارشد حقوق و وکیل هستند،،سابقه کاری خودم بیشتر غیر مرتبط بوده و در زمینه ساخت و نصب سازه های فلزی صنعتی و تجهیزات مکانیکال صنعت سیمان و فولاد میباشد، به نظر شما از چه طریقی (کاری یا تحصیلی) راحتر میتوان ویزا گرفت؟
با سپاس فراوان

درود پیمان جان
مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ خوب بخوانید. بایستی از شرکتی در نروژ پیشنهاد کار داشته باشید تا بتوانید برای ویزای کاری اقدام کنید

جعفر نعامی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:02

سلام بنده دارای مدرک لیسانس مهندسی نفت هستم میخواستم ببینم ایا با این مدرک و سابقه یکسال کار در صنعت نفت ایا میتونم در نروژ یا کانادا برای کار و اقامت اقدام کنم ایا شما میتوانید پروسه مهاجرت به نروژ یا کانادا را برای من مهیا کنید؟
بنده 32 سال سن دارم
باتشکر از سایت خوبتان

درود
بله.می توانید اقدام کنید.این وبلاگ تنها اطلاع رسانی آزاد می کند

نانا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:59

سلام
متشکرم از اینکه وقتتون رو در اختیار ما گذاشتین و به سوالات پاسخ میدین.
همسر من فوق لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه صنعتی شریف داره و دوسال هم سابقه کار در شرکت ملی نفت ایران .
داریم تلاش میکنیم از طریق اپلای برای موقعیت های دکترا ویا از طریق مشاغل نفتی دیگر به نروژ مهاجرت کنیم.
به سایت Finn که مراجعه میکنیم در مورد همه کارهای نفتی تسلط به هر دو زبان انگلیسی و نروژی رو میخوان. همچنین حداقل پنج سال سابقه کار.
با توجه به اینکه همسرم به زبان نروژی مسلط نیست(البته به انگلیسی مسلطه) و فقط دو سال سابقه کار داره به نظرتون در مورد این شرایطی که گذاشتن خیلی سختگیرن یا اگه کسی فقط انگلیسی بدونه و سابقه کار کمتری داشته باشه بر خلاف شرایطی که گفتن ممکنه قبولش کنن؟
به نظر شما با این شرایط برای دکترا اقدام کنیم بهتره یا شغل یابی؟


ممنونم

درود
بازار کار در نروژ در حال حاضر تعریفی ندارد.بهتر است صبر کنید تا بازار کار بهتر شود

omid جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:40

ba salam ...
az site khayli khobeton kamal teashakoro dram vaghean azash estefade kardam
ye soal dashtam khedmateton va onam ine ke man ,ikham vizaye tahsili foghe lisans vase sowed begiram va madrake zabane ilts nadaram...mikhastam bedonam mishe az tarighe college zaban onja estefade konam ke betonam vizamo begiram
mamnoon misham mano rahnamiee bokonid.

درود
خیر.بهتر است مدرک زبان را ابتدا در ایران بگیرید

امید یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:28

سلام
بنده کارشناسی ارشد اتوماسیون در صنعت نفت هستم.دوسال سابقه کار وزبانم عالیه.میتونم واسه نروژ یا آمریکا اقدام کنم؟

درود
پیشنهاد کاری بایستی داشته باشید

مرتضی جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:05

سلام من الان در تهران مدیر مالی یک شرکت خصوصی هستم ایا برای شغل های مالی و حسابداری نیز موقعیت شغلی در این شرکتها وجود دارد ؟ههه

درود
بایستی از سوی یک شرکت در نروژ پیشنهاد کار داشته باشید

Ali Baroosan پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:11

با عرض سلام . علی هستم 44 ساله شغل بازرس کشتی در زمینه مواد پتروشیمی و نفتی و گاز دارای مدرک زبان و ادبیات انگلیسی شلغل در شرکت آی اس و متاهل . همسرم 44 ساله شاغل در شرکت اس جی اس ایران دارای مدرک مترجمی زبان انگلیسی دارای یک پسر 6 ساله . لطف فرمایید در زمینه مهاجرت به نروژ از هر طریق ممکن اطلاعلات لازم را راهنمایی کنید . با تشکر فراوان .

درود علی جان
فعلا بازار کار نفت و گاز در نروژ تعریفی ندارد. بایستی صبر کنید و مطالب بخش کار در نروژ را در وبلاگ دنبال کنید

Jack دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:12

باسلام وخسته نباشید به شما دوست عزیز و دانا چند تا سوال ازتون داشتم میخواستم ازتون بپرسم میخواستم بگم که من اصفهان زندگی میکنم و یک داداش بزرگ تر از خودم دارم که اون داره لیسانس نفتش رو از دانشگاه شریف میگیره و من تازه دیپلمم رو گرفتم و به رشته مهندسی انرژی های نو(تجدید پذیر) علاقه شدیدی دارم و میخوام در این رشته تحصیل کنم و بعد از فارغ التحصیل شدن با برادرم به نروژ بیایم و قصدمون جدیه میخواستم بپرسم که لیسانس رو گرفتم بیام بهتر پذیرش میکنن برای ادامه تحصیل در دانشگاه یا فوق لیسانس رو گرفتم درخواست پذیرش بدم برای ادامه تحصیل در دانشگاه های نروز من قصدم دانشگاه مهندسی صنعتی تروندهام نروز هست این دانشگاه کدوم رو راحت تر پذیرش میکنه با لیسانس بیام یا فوق لیسانس نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟
بلافاصله پس از اخذ لیسانس بیام یا بعد ازاخذ فوق لیسانس؟؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیز.لطفا به سایت زیرآسمان نروژ مراجعه کنید
www.underskyofnorway.com

باران شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 09:21

با سلام.اینجانب مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم دریایی و اقیانوسی از دانشگاه دولتی و با معدل ۱۹هستم ولی متاسفانه بدون سابقه کار.وای مقالات ای اس ای دارم.همسرم هم فوق لیسانس نفت با ۱۵یال سابقه در شرکت نفت .هر دو دارای مدرک زبان.در ضمن دو بچه ۷یاله هم دارم.می خواستم بدونم برای اقامت در نروژ شرایط ما مناسبه و ایا برای تحصیل اقدام کنیم یا برای کار؟
در ضمن شرایط تحصیل برای بچه ها و خدمات درمانی اونجا وطوره؟
ممنونم

سلام دوست عزیز.لطفا به سایت زیرآسمان نروژ مراجعه کنید
www.underskyofnorway.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد