زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنتی در نروژ

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:22

با درود فراوان
علی آقای گرامی از زحمتی که می کشید و از وقتی که می گذارید صمیمانه تشکر می کنم.امید که به نوشتن مطالب ارزنده تان ادامه دهید.
پاینده باشید و تندرست

سپاس از توجه شما دوست من

ذاهب یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:17

سلام
از محبت شما ممنون

سوالی که دارم این است که در اسکاندیناوی هم مثل بعضی کشورها(مثل هند)
کابل های برق و مخابرات وتلویزیون و اینترنت در خیابان ها آویزان هست یانه
ودوم اینکه برای آنتن دهی موبایل،آیا آنتن های مخابراتی را
بر فراز پشتبام های خانه ها و ادارات نصب می کنند یا نه(چون چنین شایع هست که امواج آن برای سلامت انسان مضراست).

باز هم ممنون

درود
در اسکانیناوی و اصولا در کشورهایی که سیستم تونل انرژی را از قبل پایه گذاری کرده اند تمامی کابلهای انرژی شامل کابلهای برق و کابلهای مخابراتی درون تونلی در سطح زیر زمین تعبیه می شوند که دسترسی به آنها از طریق دریچه های فلزی روی سطح خیابان میسر می شود و بنابراین شما عملا کابلی بجز کابلهای روشنایی خیابانها در بالای سر خود نمی بینید.
اینترنت نیز به چند صورت ارائه می شود.از طریق کابلهای تلویزیون،خط تلفن ثابت و یا فیبر نوری.تمامی این کابلها توکار هستند و برای مردم عادی قابل رویت نیستند.
برای آنتن دهی موبایل هم همانند آنچه در ایران هم رایج است BTS ها یا همان ایستگاههای مخابراتی تلفن همراه در نقاط مختلف شهر درون فضای سربسته ای وجود دارند که کار آنتن دهی را انجام می دهند.برای تلفن همراه ارسال و دریافت امواج یک اصل است و نمی توان از در معرض قرار گرفتن انسان در برابر امواج جلوگیری نمود.مضر بودن این امواج هنوز به اثبات علمی 100% نرسیده است و تنها تئوری هایی مطرح هستند که هنوز در مرحله آزمایش هستند.پیروز باشید

ماریا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:11

سلام علی جان! همونطور که قبلا پرسیدم دیگه نمیتونم لینک مهاجرت به دانمارک رو که سوالهای زیادی هم خودم توی کامنت ها پرسیده بودم پیدا کنم. این سوال رو نمیدونم پای کدوم مطلب شما پرسیدم چند وقت پیش اینه که هنوز نتونستم جوابتون رو متوجه بشم.
ممنون میشم اگه پاسخ بدید

http://skyofsweden.blogsky.com/1390/03/31/post-238

بابک شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:08

سلام علی جان ضمن تشکر ازت بابت زحماتت میخواستم سوالی انترنتی ازت بپرسم میشه لطفا بهب بگب که آیا در نروژ و سوئد استفاده از تورنت مجاز است یا نه؟
میشه تورنت دانلود کرد؟؟؟؟؟!!!!
موفق باشی

درود بابک جان
ستفاده از هر نرم افزار کپی رایت شده بدون خریداری آن غیرقانونی محسوب می شود.در صورت دانلود بیش از حد،معمولا ابتدا از سوی ISP که اینترنت را در اختیارتان گذاشته است یک تذکر دریافت می کنید که کار شما غیرقانونی ست و در صورت تکرار اینترنت تان قطع خواهد شد اما احتمال اینکه تنها برای دانلود چند نرم افزار یا فیلم یا موزیک و...دستگیر و مجازات شوید قطعا از احتمال برنده شدن تان در لاتاری در همان روز بسیار بسیار کمتر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد