زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

جریمه شدن افرادی که در نروژ به گدایان پول می دهند

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:43

ممنون که بی دریغ به هموطنان کمک میکنی. خدا قوت

پیمان شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:58

با سلام و تشکر از مطالب خوبی که در وبلاگ مینویسید. من یک سوال داشتم. در صورتیکه من و همسرم با ویزای کار من و البته با داشتن پیشنهاد کار از یک شرکت نروژی به این کشور وارد شیم، و در زمان حضور ما در نروژ فرزند ما متولد بشه، آیا ما میتونیم برای کودکمون تقضای شناسنامه نروژی کنیم یا اینکه حتما باید شهروند نروژ باشیم تا براش شناسنامه بگیریم؟

درود دوست من
در نروژ قانون خاک وجود ندارد.فرزند شما تنها در صورتی نروژی محسوب می شود که حداقل یکی از والدین وی تابعیت نروژی داشته باشند و یا دارای اقامت دائمی نروژ باشند

said شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:39

با سلام گرم و با تشکر از راهنمای های تان .
من که تابعت هلندی دارم میخام با ۳ فرزند و خانومم به نروژ زندگی کنم .
آیا برام سخت خواهد بود ؟
منتظر راهنمای شما .

درود دوست عزیز
خیر.چرا باید سخت باشد! شرایط مهاجرت به نروژ در مطلبی جداگانه در بخش مهاجرت به نروژ در وبلاگ درج شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد