زیر آسمان نروژ
زیر آسمان نروژ

زیر آسمان نروژ

نکته ها از نروژ- بخش اول

خواننده گرامی: این وبلاگ غیرفعال شده است.درصورت تمایل می توانید از مطالب سایت "زیرآسمان نروژ" در اینجا دیدن نمایید.

نظرات 12 + ارسال نظر
farzad دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

متشکرم برای مطالب خوب وپر بارتون.

Nooshin دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:06

kheili khub bud, bekhosus un building number ;) mamnun

سوگل چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:51

تمام مطالب سایتتان را مرور می کنم و هر روز اطلاعات بیشتر و مفیدتری به دست می اورم. دوست عزیز تشکر من را بپذیرید.
موفق باشید

از شما دوست گرامی بسیار سپاسگزارم

رسلان جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:05

درود فراوان
سپاسگذاری میکنم بابت موارد مفیدی که به اونها اشاره کردید
امید دارم تا بیشتر و بیشتر بدانیم
Chao :D

حبیب سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:24

واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم ازتون. مطالب سایت خیلی عالی، کاربردی و پر محتواست. صمیمانه تشکر می کنم.

درود دوست من و سپاس از اینکه توجه کردی

رامین سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16

واقعا دستت درد نکنه خیلی وب عالی داری اینقدر کامله که ادم نمیدونه از کجا شروع کنه بخونه.خیلی ممنون

بنفشه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:54

بسیار سایت خوبیست.عالی بود.

فرهود سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:34

خط به خط این وبلاگ بسیار عالی و مفید هست .
امیدوارم روز به روز گسترش پیدا کنه .
به امید روزی که منم برای این وبلاگ مطلب بنویسم و در ارتقا بیشترش سهیم باشم .
موفق باشید

سپاس از توجه و محبت شما دوست گرامی

الهه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:04

دوست عزیز
مطالب سایت بسیار پرمحتوا و سودمنده. همچنین خیلی ساده و روان توضیح دادین. از لطفتون سپاسگزارم و براتون آرزوی سربلندی دارم

درود الهه عزیز.سپاس از مهرت.همیشه شاد و پیروز باشید

احسان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:36

سلام
بی زحمت درمورد وضعیت ایرانی ها در نروژ، تعدادشون در شهرهای مختلف، سطح درآمد عمومی آنها، و اینکه آیا مسجد و شعائر مذهبی در شهرهای بزرگ معمول است یا نه توضیح بفرمایید.

درود
حتما

نوشین سلگی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

در کشور نروژ چند روز در هفته تعطیل می باشد

http://www.timeanddate.com/calendar/?country=18

جواد چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:56

درود وسپاس فراوان ...نروژ فوق العاده ست حتی خواندن مطالب درموردش آدمو به وجد و تحسین وا میداره ...آرزو دارم تاروزی منو هموطانان دیگم هم که قصد مهاجرت به نروژ را دارند موفق شوند و به آرزوی خود برسند .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد